“BIBLIOTECA TUTORITZADA” ACTIVITAT APS

La nostra participació en la “Biblioteca Tutoritzada” va néixer el passat curs 2014-15 a  partir d’una demanda de l’Escola de Pardinyes: la necessitat que alguns alumnes rebessin l’ajuda del nostre alumnat tres tardes a la setmana per fer deures i reforçar Anglès, Matemàtiques i Lectura en Castellà i Català. L’experiència ha estat molt fructífera per als participants i  continua enguany. Aquestes són algunes de les reflexions del nostre alumnat:
“Fer de voluntària amb els nens i nens més petits m’ha agradat moltíssim. Era molt bonic que cada dilluns per la tarda, en arribar a l’escola de Pardinyes, els nens ens esperessin amb un somriure. Penso que els quatre voluntaris que hem anat cada dilluns ens sentim molt agraïts amb les mestres ja que ens oferien ajuda si la necessitàvem i ens tractaven molt bé. També ens sentim agraïts amb els nens i nenes de Primària per acceptar la nostra ajuda i respectar-nos. M’ha encantat aquesta experiència!” Zaira Barrientos, 3r ESO A
 “Aquesta experiència és agradable i molt memorable ja que sóc exalumne del centre on faig el voluntariat. Fer aquesta tasca a més m’ha obert la porta a saber que tots sempre tenim dubtes i si ens ajudem els uns als altres podrem resoldre’ls.
M’agrada ser voluntari en aquesta activitat perquè tinc la possibilitat de donar consells, de resoldre dubtes, de simplificar explicacions, etc.
Per a fer aquesta tasca tenim el suport d’altres voluntaris (exprofessors/es, monitors/es ...) i ens ajudem els uns als altres.


Per acabar, m’agradaria que aquest tipus de voluntariat s’estengués a altres centres i que es mantingués en els propers cursos” Alí Ait, 3r ESO A

“Per mi és una satisfacció anar a l’escola Pardinyes a ajudar als nens a reforçar matèries com les matemàtiques, les llengües, … L’hora no es passa molt ràpid, ja que en fer-los aquest suport, estableixes confiança amb ells. És una agradable experiència i la recomano a tothom. Lídia Rodríguez, 3rESO B



“És una experiència molt bonica, ja que ajudes a nens petits -en el meu cas de 4t de Primària- a fer deures i a aprendre. Dóna molta satisfacció i et fa sentir molt bé el que, després d’ajudar-los, et diguin: Gràcies a tu he tret molt bona nota a l’examen. Això demostra que realment estan molt agraïts amb la feina que fas i també et demostren molta estima. A més també t’ajuda a refrescar la memòria, doncs hi ha moltes coses que ja no recordes de quan les vas estudiar. En conclusió, a mi m’ha agradat molt l’oportunitat que m’han donat d’ajudar a aquests nens i nenes, i espero seguir-ho fent. Us ho recomano!” Laia Gascón, 3r ESO B




Comentaris