NOU EQUIP DE GESTIÓ DEL BLOG APS “PONT DE GENERACIONS”

 

NOU EQUIP DE GESTIÓ DEL BLOG APS “PONT DE GENERACIONS”

Hola! Som el nou equip de gestió del blog ApS “Pont de Generacions”. Ens presentem: som la Blau Miró, l’Alba Tarragó i la Blau Abel, tres alumnes de primer de Batxillerat Internacional de l’Institut Josep Lladonosa. Per tal que ens coneixeu una mica hem pensat que us agradaria saber com som, els nostres gustos i aficions:


Soc la Blau Miró, em considero una persona molt organitzada i ordenada alhora que meticulosa, així com curiosa, desitjant esbrinar els diversos perquès darrere dels fets. M'apassiona escoltar música, la dansa i lectura, seguides de la política i la història. Sento una gran fascinació per les ideologies de les diverses societats així com la seva trajectòria històrica i el perquè dels seus ideals. 


Soc l’Alba Tarragó, si hagués d’escollir un grapat de paraules per d’escriure’m, serien, sense dubte, ambiciosa, independent, treballadora i curiosa. En un futur m’agradaria seguir estudiant però a l’estranger i, a ser possible, una carrera d'Enginyeria Genètica o Neurologia.spiro a treballar en un laboratori i treure el màxim rendiment a la meva curiositat en aquests àmbits. M’encanta estar envoltada d’art en totes les seves formes d’expressió, per aquesta raó les meves aficions són el dibuix, la lectura i el teatre; l’art ens proporciona constantment nous mons que explorar, el qual m’atrau i apassiona.


Soc la Blau Abel i em considero una persona molt treballadora, responsable i curiosa. M’agrada escoltar música, cantar (encara que no se’m dona gaire bé) i tocar el piano. M’encanta llegir i escriure però el que de veritat m’apassiona és la Física i la Química. Des de petita he tingut la necessitat de preguntar per què passen les coses i la possibilitat de saber la resposta és simplement fascinant. Per aquest motiu, vull estudiar Física a la universitat.


Amb la nostra participació, pretenem fomentar la nostra creativitat i formar part d’un projecte que es dedica a ajudar a la gent i fer un servei a la comunitat. La nostra aportació consistirà en gestionar el blog publicant i revisant els textos escrits per l’alumnat. Ens fa molta il·lusió i estem molt agraïdes de tenir l'oportunitat de col·laborar en aquest projecte tan enriquidor. Moltes gràcies! Fins la propera.


Blau Miró, Alba Tarragó, Blau Abel.




Comentaris